Terug in Nederland!!

2 mei 2016 - Schoonhoven, Nederland

Zoals de meeste van jullie al weten heb ik in de nacht van 23-24 april officieel mijn 40e zelfstandige bevalling uitgevoerd! In de diensten daarna heb ik ook nog een aantal bevallingen kunnen doen waardoor ik uiteindelijk geëindigd ben met 42 bevallingen. Ik ben enorm blij dat ik zoveel bevallingen hier heb kunnen doen (22 in totaal). Het was een enorm leuke en leerzame ervaring. Ook heb ik veel nieuwe mensen leren kennen waar ik graag in de toekomst nog contact mee hou!

Op 26-04-2016 was het dan eindelijk tijd om naar huis te gaan. Mijn avontuur van 3 maanden zit erop. Het was best raar om weer naar huis te vertrekken. Natuurlijk mis je je familie en vrienden enorm maar aan de andere kant heb je een geweldige tijd. Een beetje dubbel gevoel dus.

Maar wat ben ik blij om weer thuis te zijn. Het is heerlijk om weer in je eigen omgeving te zijn en je vrienden en familie om je heen te hebben. Als je terug komt merk je pas wat je echt hebt gemist. De afgelopen week heb ik vooral genoten. Ik heb veel mensen gezien en natuurlijk genoten van het lekkere weer. Dat was in Turku wel anders haha!

De komende 8 weken staan nu in het teken van examens. Mijn laatste examens zullen plaatsvinden van 23 mei tot 17 juni. Het wordt dus nog even hard werken. Maar na deze prachtige ervaring heb ik daar alle motivatie voor :)

Allemaal bedankt voor het lezen van mijn blog, en ik hoop dat jullie het leuk vonden.

X Femke

1. Ton Verweij:
    2 mei 2016
    leuke reisverslagen Femke en zo te lezen GOED BEVALLEN daar. succes verder.
    groetjes Oma en Ton
  2. Trudie:
    2 mei 2016
    Heel leuk om te lezen Femke succes met leren en het gaat je lukken
  3. Marian van Doorn:
    2 mei 2016
    Fijn dat je weer thuis bent, nu op voor je examen, wij hebben er alle vertrouwen in !!
  4. Regien:
    3 mei 2016
    was zeker leuk om te lezen !hel veel succes met je examens ..maar gaat zeker goedkomen !